DESTEK TAKİP

Ticket System

Hizmet vermekte olan firmaların müşterilerinin yaşamış oldukları problemleri ve taleplerini online olarak sistem üzerinden alarak destek süreçlerini daha kolay yönetebilmesi hedeflenmiştir.
Sistem üzerinden müşteri, personel, envanter kaydı yaparak destek talebi yetkisi olan personellerin yaşadıkları sorun hakkında destek talebi oluşturması, oluşturulan talebin durum takibi, envanter takibi, geçmişe dönük raporlama yapılacaktır.
Destek takip sistemi, şirketlerin müşterilerin taleplerini yönetmesine yarar elde eden bir hizmet yazılımıdır. Destek takip yazılımı, müşterilerin hizmet veya ürün aldıkları şirketlere yardımcı taleplerini online ortamda yazılı bir halde iletmelerini sağlar.
Müşteriden gelen yardımcı talebi arttıkça firmalar bu ihtiyaçlara yanıt vermekte zorlanabilir. Böyle durumlarda alan kişi hizmetlerine adapte edilen destek takip sistemleri, müşterilerden gelen. Bu sistem, iletişimin tek bir yerden takip edilmesini olası kılar. Destek takip sisteminin öteki yararlarından biri de gelecek olaylar için şirketlerin sistemli bir birikim oluşturmasına katkı sağlamasıdır. Bu sistem yardımıyla çözülen olaylar, destek takipten silinmez ve depolanır.

Birçok sektörde uçtan uca yazılım çözümlerimiz sayesinde sürecin başından sonuna kadar yanınızdayız.