SİMPLEX BUYER

Satın alma süreç yönetim yazılımı

Satın alma yönetimi, işletmenin ihtiyaç duyduğu malzemelerin, doğru yerde, doğru zamanda, doğru fiyatta ve doğru tedarikçiden temin edilmesi süreci olarak tanımlanabilir.
Biz de bu proje ile satın almak istediğimiz ürünün özelliklerini girerek birden çok tedarikçiye mail yolu ile satın alma talebinde bulunabiliyoruz.
Tedarikçi gelen mail neticesinde sizlere almak istediğiniz ürünler için bir fiyat teklifi oluşturabilmektedir.
Satın alma sürecini Simplexbuyer ile yapmanın sizlere şu gibi avantajları olacak;
Satın alma sürecinde yaşanan yoğun telefon trafiğinden kurtulacaksınız.
Geçmişe dönük fiyat tekliflerini inceleyerek hangi ürünlerde nasıl bir değişiklik olduğunu kolay bir şekilde inceleyebilirsiniz.
Aynı ürün için birden fazla tedarikçiden teklif alabildiğiniz için tedarikçi firmalar arasında kıyaslama yaparak kendi tedarikçi firmanızı seçme konusunda da kolaylık sağlayacaktır.
En çok satın almış olduğunuz ürünleri inceleyerek kendi firmanızın işleyişini planlama imkanınızda bulunmaktadır.

Birçok sektörde uçtan uca yazılım çözümlerimiz sayesinde sürecin başından sonuna kadar yanınızdayız.